Wednesday, June 29, 2011

Ανακοίνωση




Γράφω αυτή την ανάρτηση σήμερα 29 Ιουνίου προκειμένου να τοποθετηθώ σχετικά με τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας.


Συγγνώμη αγαπητοί αναγνώστες και αναγνώστριες αλλά σήμερα δεν μπορώ να γράψω για μόδα, δεν έχω έμπνευση, εύχομαι να με καταλαβαίνετε ! Δεν είναι ότι δεν θέλω, αλλά δεν μπορώ! Δεν μου βγαίνουν οι λέξεις, δεν μπορώ να εκφραστώ έτσι όπως θα ήθελα και οι αναρτήσεις του Lamogue δεν θα είναι του επιπέδου που σας έχει συνηθίσει.

Στο Σύνταγμα αυτή τη στιγμή τραυματίζονται άνθρωποι που παλεύουν για το δικό μου μέλλον, άνθρωποι με ειρηνικές διαθέσεις ενώ μέσα στη Βουλή άνθρωποι οι οποίοι υποσχέθηκαν ότι θα πάλευαν για το δικό μου μέλλον το πούλησαν! Έδωσαν τα όνειρα όλων μας για αντιπαροχή και τρώνε λίγο λίγο την σάρκα μας. Καταστρέφουν τις ελπίδες και τα όνειρά μας.

Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί αλλά λόγω αλλεργίας τα δακρυγόνα θα με ρίξουν κάτω και πολύ φοβάμαι οι φίλοι μας οι ΜΑΤατζήδες θα μου δώσουν και μια τελειωτική κλωτσιά γιατί έτσι μπορούν!
Φοβάμαι για το μέλλον μας, γιατί με αυτά τα νέα σκληρά μέτρα θα μειώσουν όσο δεν πάει επίπεδο ποιότητας ζωής μας και θα σκορπίσουν τη φτώχια παντού. Γιατί; Για να ξεχρεώσουμε τα χρέη που έγιναν με δικά τους πλούτη. Ε με συγχωρείτε αλλά κάτι τέτοιο δεν το δέχομαι.

Όπως επίσης δεν δέχομαι να τραυματίζονται και να υποφέρουν αθώοι άνθρωποι στο Σύνταγμα ενώ στην ουσία προσπαθούν να σώσουν τους τραυματισμένους από τα ΜΑΤ. Δεν ρίχνω ευθύνη στα ΜΑΤ ωστόσο καθώς εντολές εκτελούν, αλλά ύπαρχει και ένα μέρος αυτών το οποίο κάνει κατάχρηση των όπλων και της εξουσίας που έλαβε για να βγάλει απωθημένα και δεν ξέρω εγώ τι.

Σταματήστε αυτόν τον αδυσώπητο πόλεμο όσο είναι νωρίς , δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να διαμαρτυρηθούμε πια;


  • Μήπως η πλατεία Συντάγματος να μεταφραστεί σε Πλατεία Κατάλυσης του Συντάγματος ;
  • Μήπως η «δημοκρατία» μας έχει χουντικά στοιχεία ;
  • Γιατι να μην κατέβουν αυτοί που υπερψήφισαν το Μεσοπρόθεσμο στη πλατεία να φάνε και αυτοί τα δακρυγόνα ;

Αυτά είχα να πω, το blog δεν το παραμελώ, είναι θέμα ωρών το επόμενο ποστ !


Ευχαριστώ πολύ όλους όσους είναι στο Σύνταγμα για εμένα, λυπάμαι για αυτές 155 ψυχές που υπερψήφισαν και εύχομαι να πάνε όλα όσο καλά γίνεται.

Καληνύχτα Ελλάδα !

Ευχαριστώ που το διαβάσατε και συγγνώμη που βγήκα εκτός θέματος του blog.


Νότα Γυδάκου 
Ιδιοκτήτρια του Lamogue 

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...